Download de brochure met VIP Arrangementen ‘Benvindo’ en ‘Maravilha’. |
|
Wilt u uw zakelijke relaties of medewerkers onderdompelen in een Braziliaanse beleving? Viva Brasil biedt de mogelijkheid om uw relaties op een spraakmakende lokatie te ontvangen en te genieten van optredens met Braziliaanse topartiesten. De 9e editie van het Viva Brasil Festival wordt gehouden op 18 en 19 juli 2015 in IJ-Venues Amsterdam. Daarnaast staan er exclusieve concerten en events op de agenda in 2015/2016.
1 Comment
Nog nooit stond Brazilië zo nadrukkelijk in de internationale schijnwerpers als nu. Het WK voetbal zette ‘BRASIL’ definitief als moderne grootmacht op de kaart en die positie wil het land met de Olympische Spelen van 2016 in Rio de Janeiro vasthouden en uitbouwen. Ook het Braziliaans verkeersbureau Embratur wil nu oogsten. Redondo Events organiseert in Nederland jaarlijks in samenwerking met Embratur het Viva Brasil Festival en verzorgt op de Vakantiebeurs Vakdag een presentatie over dit grootste land van Zuid-Amerika. Al sinds afgelopen zomer is het oog van de wereld op Brazilië gericht en dat zal tot ver na de Olympische Spelen zo blijven. De twee grootste sportevenementen zijn niet voor niets binnengehaald en de vruchten van alle investeringen in tijd en geld moeten nu worden geplukt, ook op het gebied van toerisme. Redondo is letterlijk en figuurlijk goed thuis in het land en kan als geen ander die Braziliaanse sfeer en cultuur neerzetten. Artistiek directeur Alaor Soares is afkomstig uit Brazilië en bezoekt zijn geboorteland regelmatig, zowel voor zaken als voor vakantie, dus weet uit ervaring wat er speelt. Als het WK Voetbal de Nederlandse toerist iets heeft geleerd is het wel dat Brazilië gigantisch van afmeting is, dat de temperaturen enorm kunnen variëren, dat er veel verschillende steden zijn met elk een eigen sfeer en dat het land met de mooie en beroemde natuur veel meer te bieden heeft dan alleen strand, carnaval en voetbal, al zit dat wel verankerd in het Braziliaanse DNA. Het WK heeft die enorme diversiteit van Brazilië laten zien, een geweldige promotie voor de Braziliaanse reisbranche en het land zelf. Weinig landen op de wereld hebben zo veel verschillende vakantiemogelijkheden. Of je nu naar de magische Amazone wil, gaat zonnebaden op een tropisch strand in het noordoosten of een stedentrip zoekt naar een metropool als Rio de Janeiro of Sao Paulo, het kan allemaal. Het opstomen van Brazilië in de vaart der volkeren heeft ook een keerzijde. Waar Europa de laatste jaren kampte met de financiële crisis, draaide de Braziliaanse economie op volle toeren zodat steeds meer van de allerarmsten tot een steeds grotere middenklasse toetraden. Op zich goed nieuws, maar daardoor is ook het prijsniveau in Brazilië gestegen en dat drukt op de toeristische sector. ‘’Door die groei is alles in Brazilië de laatste jaren duurder geworden. Gelukkig is ook de Braziliaanse regering zich daarvan bewust geworden en zijn maatregelen genomen zodat je de prijzen de laatste tijd nauwelijks meer ziet stijgen, dus dat is goed nieuws. Brazilië blijft onverminderd populair. Het land lokt jaarlijks 70.000 Nederlanders. De op Nederland gerichte promotie rondom het WK en de Olympische Spelen in 2016 zal dit aantal ongetwijfeld een stevige boost kunnen geven. Daar komt bij dat mensen die al eens in Brazilië zijn geweest vaak echte fans zijn die het land met mond tot mond reclame hartstochtelijk promoten. Wie eenmaal gegrepen is, blijkt altijd terug te gaan. Kennelijk is Brazilië veel meer dan zo maar een vakantiebestemming. Het is een gevoel, een ritme, misschien zelfs een verslaving. Maar dan wel een hele prettige verslaving. TipsTrends op Vakantiebeurs 2015
Tijdens het WK heeft Brazilië ruim 1 miljoen buitenlandse toeristen uit 203 landen ontvangen. Wat heeft het Brazilië verder nog meer opgeleverd en wat zijn de vooruitzichten? Gracia Caffé (directeur Redondo Events) belicht kansen voor internationale exposure van Brazilië en marketingactiviteiten van side events rondom Rio2016. Redondo organiseert in Nederland jaarlijks het Viva Brasil Festival in samenwerking met het nationale Braziliaanse verkeersbureau Embratur. Vanuit het crossmedia platform Viva Brasil schetst zij ontwikkelingen die in de komende jaren vervolg zullen krijgen. Datum: woensdag 14 januari 2015 (14.30u) Lokatie: Jaarbeurs Utrecht TipsTrends is onderdeel van de Vakantiebeurs Vakdag. Volledige programma >> Over ruim een maand begint het WK voetbal in Brazilie. Pauw & Witteman blikt tijdens de uitzending van 5 mei jl. alvast vooruit om erachter te komen wat we kunnen verwachten. Speciale gasten aan tafel zijn: Nanko van Buuren (werkt in de sloppenwijken van Brazilië), Marjon van Royen (correspondent in Brazilië), Barbara Baarsma (econoom), Frits Barend (journalist/voetbalkenner) en zangeres Lilian Vieira.
De openingstune van het programma wordt in een speciale samba uitvoering gespeeld en tijdens het nummers aan het einde van de uitzending maken de danseressen en capoeira dansers van Batucando er een spektakel van. Bekijk hier het slotnummer >>> Na het succes van vorig jaar serveert Krachtcentrale, beweging voor meer zichtbaarheid van vrouwen in maatschappij, zakenwereld en live communicatie, wederom een flinke portie Krachtvoer. Tijdens event 14 schuif je aan tafel bij een van de Krachtcentrale tafeldames.
Iedere tafeldame stopt op haar manier iets in de blender vol werk, ambitie, maatschappelijk verlangen en privéleven. Met één druk op de knop krijg jij een boost. Een moment van rust, energie en inspiratie tijdens de beurs met een hapje en een drankje. Man of vrouw, iedereen is welkom bij het Dialoog Cafe, kies je tafel en laat je verrassen. Volg via www.krachtcentrale.org of www.facebook.com/Krachtcentrale of wat er geserveerd wordt tijdens Krachtvoer. Wanneer: Aan tafel met Krachtcentrale: Krachtvoer! Woensdag 2 april 2014, 12:30-13:30 uur Donderdag 3 april 2014, 12:30-13:30 uur 230 Medewerkers van Tech Data Nederland lieten zich afgelopen donderdag inspireren tot het schrijven van RAP teksten voor hun eigen Tech Data lied. Vervolgens werd dat in een Grande Finale ten gehore gebracht, waarbij de ene helft van de zaal bestond uit rappers en de andere helft uit drummers. De energie spatte ervan af en de deelnemers hadden er duidelijk plezier in. "We gaan een chille relatie opbouwen. En echt luisteren naar de klant. Je weet zelluf!" zong één van de groepen in koor. Het programma werd gehouden bij Innstyle in Maarssen en werd vooraf gegaan door presentaties van het MT. Na afloop van de eindshow klonk het nog even na op de dansvloer: "We zijn onderscheidend en daarmee leidend!
Op 30 januari heeft de ArenA Kick-off Borrel 2014 plaatsgevonden. Na de ontvangst in de Brasserie Ajax kregen de gasten – grotendeels eventprofessionals - programmatips en ideeën aangereikt met als thema het WK voetbal Brazilië. Tevens werd Redondo Música als partner van de Amsterdam Arena geïntroduceerd voor de WK Energizers en Braziliaanse programma’s. Vervolgens konden de aanwezigen zelf ervaren hoe een swingend sambastuk klinkt in het Ajax stadion, onder leiding van coach Alaor Soares. Na afloop was er een naborrel in de Koninklijke Loge en in de Skybar, waarbij een Braziliaanse DJ tevens zorgde voor sfeervolle Jazz en Bossa Nova muziek.
In december organiseert Telfort Zakelijk een event voor haar medewerkers en franchise partners om ze in het zonnetje te kunnen zetten. In totaal worden circa 400 gasten verwacht op het strandfeest waarvoor Studio A12 in Bunnik is afgehuurd. Bij binnenkomst ruilen de gasten hun schoenen om voor een paar slippers en worden er Samba Shakers als welkomstdrankje uitgedeeld. Niet veel later brengen de drummers van Batucando de hele zaal in beweging.
Fuleco (de mascotte van WK Voetbal Brazilië) was natuurlijk ook aanwezig.
|
Archives
June 2017
AuthorRedondo Música & Redondo Events Categories
All
|