Na de succesvolle introductie in mei van dit jaar, werd in de Herfstvakantie de tweede ABN AMRO Kids Bootkamp georganiseerd. Het programma met als rode draad ‘Design Thinking’ viel samen met de Dutch Design Week in Eindhoven.
ABN AMRO wil kinderen zoveel mogelijk hun talenten laten ontdekken en ontwikkelen. Tijdens de driedaagse Bootcamp gingen circa 30 kids zelf aan de slag om over de toekomst na te denken. In de vorm van uitdagende opdrachten konden zij hun oplossingen vertalen in een App en hiervoor zelf een creatief ontwerp bedenken. Redondo zorgde voor de muzikale invulling en dat leverde veel positieve reacties op: "Muziek maken verbindt en is een heerlijke ontlading!".
ABN AMRO wil kinderen zoveel mogelijk hun talenten laten ontdekken en ontwikkelen. Tijdens de driedaagse Bootcamp gingen circa 30 kids zelf aan de slag om over de toekomst na te denken. In de vorm van uitdagende opdrachten konden zij hun oplossingen vertalen in een App en hiervoor zelf een creatief ontwerp bedenken. Redondo zorgde voor de muzikale invulling en dat leverde veel positieve reacties op: "Muziek maken verbindt en is een heerlijke ontlading!".